Presiden UMNO

Presiden UMNO

Calon BN N11

Calon BN N11

Blog UMNO Ketereh

Arkid

CELAKO MENATE KARPAL SINGH!!

Jumaat, 27 Februari 2009

Pengerusi DAP ni dari dulu lagi memang jenis biadab, kurang ajar feel perangai. Semakin nak mati ni ( duduk pon atas kerusi roda), masih tidak sedar diri lagi. Pemuda UMNO Ketereh mengutuk sekeras-kerasnya perbuatan dan tindakan si lahanat 'kapal karam' ni di atas isu saman terhadap Kebawah Duli Tuanku Sultan Perak serta keceluparan mulut terhadap Pemuda UMNO.

Pemuda UMNO Ketereh menyeru kepada pihak yang berkuasa, supaya tindakan yang keras dikenakan kepada makhluk perosak ini. Bagi yang beragama Islam, bangsa Melayu, ayuh kita bangun, bangkit, sedar akan tindak tanduk yang dimainkan oleh hantu ini.

2 ulasan:

wan berkata...

Makna `celaka` adalah untuk umat manusia yang kafir dan layak dalam neraka jahanam.Oleh itu Karpal Singh memang layak ditempat itu.

wan berkata...

Dalam pembangkang ada macam-macam Karpal Celaka dan satu lagi yang pengikut yang beragama islam tak nampak adalah Dajjal kecil.Dajjal kecil ini akan mencul pada akhir zaman dan menyebarkan perkara-perkara dusta hingga pengikutnya percaya terhadap perkara dusta tersebut.Dajjal ini bermata satu dan jelaslah Simbol parti keadilan adalah bermata satu. Oleh itu sedarlah pengikut Parti Keadilan bahawasanya kamu semua di pengaruhi oleh Dajjal Kecil.