Presiden UMNO

Presiden UMNO

Calon BN N11

Calon BN N11

Blog UMNO Ketereh

Arkid

Peluang Menjana Ekonomi

Ahad, 26 Oktober 2008


Kawe amat berminat dengan satu perniagaan yang dijalankan oleh Itacc Resources merupakan syarikat yang "JV" bersama syarikat ZNZ Trading Sdn Bhd dalam industri ternakan lintah di Parlimen Ketereh.

Projek ni jugok mendapat sokongan oleh KP kita dalam menjana ekonomi orang di parlimen Ketereh. Ini merupakan satu perniagaan yang sangat mendapat sambutan akhir-akhir ini. Kawe akan cerita sikit guano nak berkecimpung dalam bisnes ini.

Konsep ternakan Itacc Resources adalah secara "contract farming", di mana Itacc Resources membekal dan membeli balik lintah dengan harga yang telah di tetapkan.
Harga plan yang ditawarkan bagi ternakan lintah adalah sebanyak RM 3,500.00. Itacc Resources juga ada menganjurkan konsep penternakan lintah secara berkelompok di satu kawasan. Anda selaku penternak membiayai kos makan,pekerja & sewa tanah mengikut jumlah plan. Satu plan kos operasi nya ialah RM 500 selama 6 bulan.
Tempat penternakan adalah di alamat Lot 1110 Kampung Kubang Tok Sut, Peringat, Kota Bharu, Kelantan.Segala keterangan lanjut boleh hubungi Sdr Zulkifli di talian 012-2800389.

Kawe rasa harga yang ditawarkan memang berpatutan dari sumber yang kawe cari di Johor kos permulaan menelan belanja sebanyak RM6000.00 pelan hok sama ngan Sdr Zul buat. Hasil dalam perniagaan ini memang lumayan orang Johor kata muaii. Kalau ada pertanyaan terus hubungi Saudara Zul atau masuk blog ni itaccresources.blogspot.com.

2 ulasan:

sharp shooter berkata...

Camana KP tok sokong, dah anak sedara dio sendiri hok wat projek lintah ni..mesti la dia sokong..apa pun saya ucap tahniah kat anak sedara dia si Zul tu, membantu Adik Mat dan pemuda-pemuda tere khususnya dalam menjanakan ekonomi..Bravo!!

pemuda wawasan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.