Presiden UMNO

Presiden UMNO

Calon BN N11

Calon BN N11

Blog UMNO Ketereh

Arkid

Ngepek Sikit

Rabu, 22 Oktober 2008

Dalam kita perjuangkan parti UMNO barisan orang - orang muda memainkan peranan yang penting dalam memperkukuhkan parti UMNO.

Jadi di Parlimen Ketereh dibawah kepimpinan baru pemuda Adik Mat (Ketua Pemuda) ,Yuri (Naib Ketua) dan barisan ajk yang baru dengan harapan mendapat sokongan dari golongan org mudo di Parlimen Ketereh.

Cuma kawe ade satu permasalahan bagaimana barisan baru Pemudo Ketereh ni nak meraih sokongan dari org mudo hok keje luar. Kita tengok pada pilihanraya lepas banyak pengaruh pengundi luar lebih lagi org mudo telah kurang sokongan pada UMNO.

Jadi puak kita sama2 pikir guano nak tackle balik hati org mudo di dalam dan di luar. kawe harap Adik Mat dan barisan Pemuda hok baru ni boleh wi hok terbaik untuk orang-orang Mudo.Nasihat kawe kepada Barisan Pemudo hok baru" bekerja mencari kemenangan lebih baik dari kita berada dalam kemenangan kerana menjanjikan kepuasan dan keseronokan dalam perjuangan parti UMNO".

Sekironya ade idea dan komen sama2 kita kongsi untuk membangun Pemuda di Bahagian Ketereh.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nak ngepek gapanya dah stail umno lagu tu. aku dulu cuba masuk rapat dalam umno tapi kena cah keting. pah tu lagu mana. macam mana nak maju

pemuda wawasan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
semut berapi berkata...

Saya mengharapkan tiada unsur kutuk-mengutuk,kata-mengata dan kerat mengerat di dalam blog pemuda ini..Kito harus menggunakan blog ini sebagai medium utk menghasilkan,meluahkan idea yg bernas dan berguna bagi memajukan lagi pemudo ketereh.