Presiden UMNO

Presiden UMNO

Calon BN N11

Calon BN N11

Blog UMNO Ketereh

Rakan UMNO

Arkid

Ketua Pemuda UMNO Ketereh

Sabtu, 18 Oktober 2008

Mohamad bin Abdullah telah memenangi kerusi Ketua Pemuda UMNO Bahagian Ketereh dengan mengalahkah pencabarnya MatWi Tegayong dengan kelebihan 12 undi. Mohamad bin Abdullah atau lebih dikenali sebagai adik Mat memperolehi 122 undi berbanding MatWi sebanyak 110 undi.

Apa pun keputusannya, Pemuda UMNO Ketereh perlu bergerak dengan lebih aktif bagi memastikan keahlian bertambah dan kemenangan dalam pilihanraya akan datang. Kerjasama erat diperlukan setelah selesai pertandingan tanpa sebarang permusuhan atau hasad dengki.

9 ulasan:

semut hitam berkata...

kawe harap adik mat dapat memperkasa kan lagi barisan pemuda ketereh dengan mandat yang diberikan.kawe tahu adik mat ni seorang yang kuat bekerja untuk parti.semoga barisan ajk yang dilantik dapat bekerja dengan adik mat bukan setakat boh nama jah kerja buat dok hok tu kita xser.teruskan pejuangan demi parti UMNO untuk membela bangsa.agama dan negara.

kijang berkata...

TAHNIAH KEPADA PEMUDA KETEREH KERANA MENGADAKAN LAMAN WEB HANYA DALAM MASA 10 HARI SELEPAS PEMILIHAN. INI SATU PEMBAHARUAN YANG KETARA SEKALI KALAU NAK DIBANDING DENGAN PEMUDA DIBAWAH PIMPINAN MAT JELIRA..SYABAS ADIK MAT..TERUSKAN DENGAN AKTIVITI-AKTIVITI MESRA PEMUDA...BUKTIKAN YANG ANDA BOLIH BUAT LEBIH DARIPADA KETUA DULU..SELALAULAH RUJUK PADA KETUA BAHAGIAN SERTA ORANG-ORANG SEPERTI BOSS DEE ..MAT YANI UNTUK DAPAT BUAH FIKIRAN DAN NASIHAT.

sharp shooter berkata...

ambo sokong buoh pikiran kijang..adik mat tlh membuktikan yg dio mampu buat lbh baik dari zaman 'jeliro' dulu..walaupun di hina mace2 maso adik mat tanding dulu, otak,teknik, taktik adik mat lbh hebat dari ketuo hok lepas..adik mat penoh kato kawe, pengalaman jgk penting dale berpolitik ni, jgn setakat ngaji tinggi jah blh main politik,jd pemimpin..

Apo pun adik mat, terus kan perjuangan anda..buktikan pado semuo hok hino dulu, demo hebat dr yg lain..exco2 pon kena pakat2 tlg adik mat dlm mengerakkan pemudo..

kijang berkata...

PESANAN UNTUK ADIK MAT.....HARAP SDR TERUSKAN PENGAJIAN LUAR KAMPUS DI OPEN UNIVERSITI....JANGAN DAH DAPAT JAWATAN CITA-CITA UNTUK MENDAPAT ILMU SERTA SEGULUNG IJAZAH DI KETEPIKAN.

Tanpa Nama berkata...

puak ni tak kira puak mana makan projek belaka. bukannya ambil berat pasal rakyat. penting diri sendiri je. adik mat tu ambik mana pitih tanding ketua pemuda..????

sharp shooter berkata...

tanpa nama ni kawe raso budok mentoh 2 hari timbul main politik ni..cakap mengarut2..xleh pakai budok ni..ore mace tanpa nama blh jd makhluk perosak dalam umno

Tanpa Nama berkata...

kita royak hok betul bakpo demo marahnya. takkan puak perwakilan pemuda pangkah saja-saja kalu takdok mainan dalam...

semut hitam berkata...

kawe kurang setuju dengan tanpa nama.ada ko kata gitu.kita xleh nilai org gitu.cuma kawe tgk adik mat ni org lama dalam politik dan lama berjuang untuk parti lebih dari 10 tahun.mmg patut dia dapat jawatan tu atas senioriti dalam pemuda.tanpa nama tak tahu ko????sebelum penggal ni pun adik mat layak untk tanding cuma nasihat Tan sri bg laluan ko org lain.menang kalah adat pertandingan dan jgn sempitkan fikiran kalu menang gak make pojek la,tu modal lama dah.rezki adik mat boleh jawatan ketua dan dia bertanding dengan adil.dan tanpa nama kena selidik,fikir dan nilai dulu sebelum nak kata ke orang ni.sebab demo xtau politik dan sejarah adik mat juang dari mulo lagi.bila2 tanya dulu org sebelum nak wat putusan.jgn jadi org bodoh xtau gapo pah tu kata org tu kata org ni.

sharp shooter berkata...

"tanpa nama" hasil dari didikan @ pengaruh dari orang lama yang tidak bertanggung jawab, yang tidak mengenali erti sebenar dlm perjuangan parti..Roh & spirit cintakan parti & bangsa yang kurang didedahkan dan di amati..

Rugi yang besar jika hasil corak pemikiran & didikan seperti tanpa nama yang kita perolehi dari bumi tere ini..

ore2 lamo, hok ado pengalaman dalam parti patut memberi satu gambaran, tunjuk ajar yg telus & suci kepada anak2 mudo tere,generasi pelapis tentang erti perjuangan yg sebenar

kalu ore lamo pun perjuangan dalam diri sendiri pun tak jelas, alamat, satu tindakan perubahan perlu di laksanakan